Forum Pogadajmy o Łobzie Strona Główna Pogadajmy o Łobzie
NIEOFICJALNE FORUM ŁOBESKIE
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Pogadajmy o Łobzie Strona Główna -> Historia miasta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yohan
ADMIN
ADMIN


Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łobez
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:11, 09 Sie 2007    Temat postu: REGULAMIN FORUM

Regulamin forum

    1. Jeden użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto.
    2. Wątki powinny być umieszczane we właściwych działach.
    3. Wypowiedzi nie mogą być dublowane bądź powtarzane w różnych miejscach.
    4. Tematy powinny opisywać krótko treść całego postu.
    5. Przed założeniem nowego tematu sprawdź, czy nie został on już zamieszczony. Służy do tego wyszukiwarka forum
    6. Jeżeli czytając wiadomości, natrafisz na temat związany z tym co Cię interesuje, nie zadawaj nowego pytania i nie twórz nowego wątku, lecz postaraj się kontynuować już istniejący.
    7. Jeśli nie znalazłeś(aś) odpowiedzi, załóż nowy temat, ale zastanów się, do jakiego działu powinno trafić Twoje pytanie. Każdy dział posiada określony zakres tematyczny, którego należy przestrzegać, inaczej Twój post trafi do Kosza, bądź zostanie przeniesiony do innego działu.
    8. Pisanie dwóch postów jeden pod drugim jest tolerowane, ale zaleca się używanie opcji "edytuj".
    9. Administrator ma prawo do redagowania bądź usuwania postów bez podania przyczyny.
    10. Ponieważ forum jest publiczne, należy dbać o kulturę języka. Dotyczy to zarówno unikania wszelkich wulgaryzmów, jak i dbania o ortografię, gramatykę i interpunkcję. Nie przepraszaj za błędy - poprawiaj je. Do sprawdzania błędów ortograficznych służą narzędzia znajdujące się Internecie, np. [link widoczny dla zalogowanych] Proszę ich używać!
    11. Należy stosować się do zaleceń i upomnień administratora.
    12. Nagminne łamanie regulaminu może spowodować odpowiednią reakcję administratora, z zablokowaniem dostępu do forum włącznie.
    13. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość zmiany treści swoich postów.
    14. Obrazki najlepiej umieszczać przez, np. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] bądź inny portal.
    15. Jeśli czegoś nie wiesz to zapraszamy na [link widoczny dla zalogowanych]
    16. Forumowicze powinni oznaczać czy temat jest do zamknięcia, np gdy znaleźli to czego szukali, sprzedali coś, kupili itp.
    17. Pisanie DUŻYMI LITERAMI traktowane jest jako krzyk, więc pisząc na Forum nie używaj tylko dużych liter – nikt nie lubi, gdy się na niego krzyczy.
    18. Administrator forum nie ponosi odpowiedzialności za:
    teksty i opinie umieszczane przez odwiedzających,
    utratę danych zawartych na Forum (również przechowywanych w PW)
    przerwy w funkcjonowaniu Forum
    19. Zabrania się umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści niezgodnych z prawem obowiązującym na terytorium RP oraz treści obraźliwych i niekulturalnych.
    20. Zabrania się umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści erotycznych.
    21. Zabrania się umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści takich jak odnośniki oraz sumy kontrolne do licencjonowanych gier, programów, muzyki, filmów i innych produktów objętych prawem autorskim.
    22. Posty nie spełniające powyższych warunków, bądź niezgodne z prawem zostaną usunięte, a użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem, zbanowany, bądź całkowicie zablokowany.
    23. Informacje dotyczące Użytkowników (takie jak numery IP, adresy e-mail, dane przeglądarek internetowych) są przechowywane i w razie potrzeby będą udostępniane wymiarowi sprawiedliwości i organom ścigania.
    24. Administrator ma prawo do edytowania i usuwania wypowiedzi jeśli wypowiedzi te naruszają Regulamin.
    25. Administrator ma prawo do usuwania Użytkowników zarejestrowanych w serwisie jeśli Użytkownicy ci naruszyli Regulamin.
    26. Administrator ma prawo do blokowania adresów IP w ramach swoich uprawnień.
    27. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników.
    28. Regulamin może ulec zmianie w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na tej stronie.
    29. Korzystanie i używanie Forum przez Użytkowników jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
    30. W sprawach spornych, a nie objętych Regulaminem decyzję podejmuje Administrator
    31. Słownik terminów:
      - GOŚĆ - osoba niezarejestrowana na Forum. Może czytać tematy i korzystać z wyszukiwarki Forum.
      - UŻYTKOWNIK (uczestnik) - osoba zarejestrowana na Forum. Może zakładać nowe topiki, odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne, edytować, poprzez opcję , swoje posty.
      - ADMINISTRATOR - osoba zarządzająca Forum. Może decydować o wszystkim.
      - NICK - pseudonim użytkownika.
      - AVATAR (emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem użytkownika. Wstawia się go w profilu, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w profilu. Emblemat jest jednym z elementów ułatwiających identyfikację użytkownika Forum, dlatego warto wybrać taki, który nie będzie mylił się z innymi avatarami. Nie wolno kopiować avatarów użytkowników Forum - chyba że posiadacz danego awatara wyrazi na to zgodę.
      - PODPIS (sygnatura) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Przy dłuższym podpisie należy zmniejszyć rozmiar czcionki. W podpisie nie wolno umieszczać linków do stron domowych (do tego służy opcja w profilu), komercyjnych lub łamiących regulamin Forum oraz stron przynoszących profity userom (aukcje internetowe, ogłoszenia). Zezwala się na umieszczanie linków do stron organizacji non profit (np. Pajacyk, etc.), użyteczności publicznej lub akcji (np. bykom stop). W innych przypadkach user powinien skontaktować się z Administratorem lub Moderatorem w celu uzyskania zgody na zamieszczenie linku do innych serwisów.
      - PROFIL - zbiór informacji użytkownika Forum.
      - POST - pojedyncza wypowiedź uczestnika w danym topiku.
      - PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja Forum. Korzystając z ikony umieszczonej w każdym poście dowolnego użytkownika Forum, można wysłać do niego prywatną wiadomość, niepublikowaną na Forum.
      - BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do Forum. Banowani są uczestnicy, którzy nie przestrzegają zasad Forum i nie reagują na upomnienia Administratorów i Moderatorów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Pogadajmy o Łobzie Strona Główna -> Historia miasta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin